Praktyczny poradnik prowadzenia kampanii konsumenckich "Gra w Kampanię"
Niedziela, 11.12.2016. Katarzyna Salus
Praktyczny poradnik prowadzenia kampanii konsumenckich "Gra w Kampanię"
W poradniku znajdziecie wiele praktycznych informacji, które pomogą Wam przygotować i zrealizować własną kampanię. Dowiecie się, co leży u podstaw kampanii i decyduje o jej sukcesie. Poznacie również inspirujące kampanijne strategie oraz przykłady kreatywnych pomysłów, narzędzi i dobrych praktyk.
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przedstawia nowy, praktyczny poradnik prowadzenia kampanii konsumenckich pt. "Gra w Kampanię". Materiał został przygotowany podczas kampanii "Kupuj Odpowiedzialnie Owoce" i zostały w nim opisane nasze doświadczenia zebrane podczas realizacji projektu. 
 
Mamy nadzieję, że będą one cenną wskazówką dla wszystkich osób i organizacji zajmujących się kampaniami konsumenckimi i działalnością społeczną.
 
Poradnik dostępny jest TUTAJ
 
_________________________________________________________________
Publikacja powstała w ramach projektu Kupuj Odpowiedzialnie Owoce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Za treść publikacji odpowiada Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie. Poglądy w niej wyrażone niekoniecznie odzwierciedlają oficjalne stnowisko Unii Europejskiej. Projekt Kupuj Odpowiedzialnie Owoce jest współfinasowany w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2016 r. Publikacja wyraża wyłącznie poglądy autora i nie może być utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
 
 
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
Podobne artykuły
Dlaczego banany są takie tanie? Zobacz nasz spot
Zastraszanie, codzienny kontakt z pestycydami, ciężka, dwunastogodzinna praca za kwotę niewystarczającą na utrzymanie, to chleb powszedni pracownic i pracowników plantacji bananów. To właśnie z takich plantacji owoce trafiają do naszych sklepów.
Niecodzienna akcja w Lidlu. Aktywiści postanowili wziąć sprawy w swoje ręce
"Podczas gdy zarobki na plantacjach ledwie wystarczają na życie, pensje wyższej kadry zarządzającej są olbrzymie: kwotę, którą pracownik plantacji w Ekwadorze zarabia przez rok, Dieter Schwarz, właściciel grupy Lidl, inkasuje w 68 sekund" - ulotki m.in. takiej treści znaleźli klienci w kiściach bananów w sklepach Lidla.
Lidl, jesteś gotowy grać fair? Wyślij wiadomość do Lidla i domagaj się sprawiedliwych bananów i ananasów!
Wszyscy kochamy owoce tropikalne. Jednakże kupując pyszne banany, słodkie ananasy czy soczyste mango nie chcemy wyzysku pracowników i zdewastowanego środowiska wokół plantacji.